Uvjeti prodaje
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.
Isporučitelj (Prodavatelj) je Ecoprimus, trgovačka marka u vlasništvu PRIMUS CARS j.d.o.o.
Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, plati te pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
Putem web shopa kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Cijene su s PDV-om.
Istaknute cijene u Web shopu vrijede isključivo za kupnju putem interneta.
NARUČIVANJE
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučiti će raspoložive te o tome obavijestiti Kupca e-mailom.
ISPORUKA
Odaberite način isporuke GLS Kopno i glavni otoci, ako živite u kontinentalnoj Hrvatskoj ili na jednom od sljedećih otoka:
Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan
Ako želite dostavu paketa na neki od ostalih otoka, molimo odaberite GLS Ostali otoci kao način dostave.
Također, imajte na umu da za ostale otoke ne prihvaćamo plaćanje pouzećem i jedini način plaćanja je transakcijsko plaćanje.
Rok isporuke računa se od datuma predaje pošiljke prijevozniku. Zbog čuvanja proizvoda u vanjskim skladištima, rok isporuke može se produljiti do 3 dana. Nismo odgovorni za kašnjenja u isporuci od strane prijevoznika.
PRIJEVOZ
Plaćanje unaprijed | Plaćanje pouzećem | Vrijeme dostave
UPS Standard | od 7,40 € – 11,40 € * | – | 2 – 5 dana
GLS Kopno i glavni otoci | od 5,40 € – 12,90 € * | od 6,40 € – 13,90 € * | 3 – 6 dana
GLS – ParcelShop | od 4,40 € – 7,40 € * | od 5,40 € – 8,40 € * | 3 – 6 dana
Hrvatska Pošta | od 5,40 € – 24,40 € * | od 6,30 € – 25,30 € * | 3 – 6 dana
Hrvatska pošta – Mjesto za preuzimanje pošiljke | od 4,90 € – 14,90 € * | od 5,80 € – 15,80 € * | 3 – 6 dana
Overseas Express | od 5,90 € – 6,90 € * | od 6,80 € – 7,80 € * | 2 – 5 dana
Overseas Express – sabirna mjesta | od 4,90 € – 7,40 € * | od 5,80 € – 8,30 € * | 5 – 7 dana
DHL Express | od 25,90 € – 105,40 € * | – | 1 – 4 dana
BoxNow | od 4,40 € – 9,90 € * | od 5,80 € – 11,30 € * | 3 – 6 dana
*Cijena ovisi o težini odabranih proizvoda.
Narudžbe iznad 85 € se oslobađaju plaćanja prijevoza.
Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem GLS-a.
Okvirni rok isporuke je između 5-7 radnih dana, a cijena isporuke je 5,40 €. Rok počinje od trenutka kad zaprimite e-mail potvrde o slanju proizvoda. Također, e-mail sadržava i broj paketa preko kojeg na stranicama GLS-a možete pratiti vašu pošiljku.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je GLS uzima kao potvrdu o preuzimanju.
PLAĆANJE
Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavatelju platiti pouzećem, prilikom dostave robe, ili virmanskom/transakcijskom uplatom. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.
PREUZIMANJE PAKETA
Preporučujemo kod preuzimanja paketa od naručitelja odmah provjeriti stanje poslane robe.
U slučaju da u pošiljci nešto nedostaje – zahtjevajte odmah vaganje paketa – ukoliko ne odgovara težina paketa sa težinom navedenom na poštanskom dokumentu, onda je pošiljka pokradena te je potrebno reklamirati na pošti.
U slučaju da ste naručili krhku robu – ovakvu robu uvijek šaljemo uz upozorenje “krhak proizvod” – ukoliko saznate da je došlo do oštećenja ovog proizvoda tijekom prijevoza, neophodno je da ovu činjenicu odmah reklamirate prijevozniku jer prijevoznik je obavezan ovako označene pošiljke dostaviti neoštećene.
Za gore navedene slučajeve nismo odgovorni i bilo koje reklamacije ovog tipa nećemo uvažavati.
Online rješavanje sporova
Od 15. veljače 2016. godine EU Komisija pokreće platformu za izvanraspravno rješavanje sporova. Platforma daje mogućnost kupcima da riješe sporove vezane za online narudžbe bez zahtjeva za sudski proces koji uključuje sudove i suce. Platformi se može pristupiti preko linka na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VLASNIK E-SHOPA
PRIMUS CARS j.d.o.o.
Eugena Kvaternika 38,
21213 Kaštel Gomilica
OIB: 73568620662
MB: 04970705